Binnen het Premium abonnement wordt maandelijks de facturering onderhouden (zowel crediteuren-  als debiteurenadministratie).
Opstellen van offertes en bijhouden van de gemaakte afspraken met de klant van mijn opdrachtgever. Persoonlijk contact en maandelijks bezoek om de post op te halen en taken /acties door te spreken. Aanleveren van de gestandaardiseerde tabbladen.

  • Uitbesteding volledige administratie
  • Delen mailbox & agenda
  • Offertes opmaken & versturen
  • Factuur opmaken & versturen
  • Bewaken betalingen
  • Maandelijkse meeting bij jou
  • Archiveren post
  • Invoer van gegevens in administratie tool
  • Contact via Facetime, Skype of anders indien noodzakelijk

Binnen het Premium Abonnement besteed je de gehele administratie uit. De afspraken rondom de optredens en het agenda beheer onderhoud je zelf, de vervolgstappen worden door Assistant@Work opgepakt. Dit betekent in de praktijk dat de agenda en de mailbox gedeeld worden zodat we er beiden in kunnen kijken. Vanuit de mailbox kan ik de afspraken lezen die gemaakt zijn rondom een optreden, zodat er een offerte gemaakt en verstuurd kan worden naar de opdrachtgever. In de agenda kan ik zien wanneer een optreden heeft plaatsgevonden en de factuur wordt na het optreden aangemaakt en verstuurd. Daarnaast krijg ik maandelijks een uitdraai van de bankgegevens, zodat ik de ontvangen betalingen kan registreren en de nodige acties kan uitzetten mocht de betalingstermijn verstreken zijn.

Tijdens onze maandelijkse meeting kom ik naar je toe en nemen we samen de post door. We bespreken de stand van zaken en aan de acties die daaruit voortkomen hangen we een deadline. De inkoopfacturen agenderen we in je “internetbankieren” app op de datum waarop het uiterlijk betaald moet worden. Ik neem al de verzamelde bonnen en de relevante stukken die je via de post hebt ontvangen mee. Ik zorg voor archivering in de map en zorg voor de invoering van de gegevens in de administratie tool. Daarnaast bespreken we altijd de voortgang van lopende acties en toetsen we maandelijks of de ondersteuning die je krijgt vanuit Assistant@Work nog toereikend is of dat er taken kunnen wegvallen of juist toegevoegd moeten worden.

We werken samen in een online administratie tool. Dit kan MoneyBird zijn, ik zal dan zorgen voor een abonnement, of in de tool die jij al gebruikt. In dat geval zal ik toegang krijgen tot jouw online- omgeving.

Gedurende de maand hebben we uiteraard contact indien nodig, via FaceTime, Skype en/of app en mail.

Binnen het Business abonnement help ik je bij de maandelijkse facturering (zowel crediteuren – als debiteurenadministratie), persoonlijk contact en maandelijks bezoek om de post op te halen en taken/acties door te spreken. Aanleveren van de gestandaardiseerde tabbladen.

  • Uitbesteding administratie (deels)
  • Delen agenda
  • Factuur opmaken & versturen
  • Bewaken betalingen
  • Maandelijkse meeting bij jou
  • Archiveren post
  • Invoer gegevens in administratie tool
  • Contact via Facetime, Skype of anders indien noodzakelijk
zzp-06

Binnen het Business Abonnement verzorg je zelf de offertes en de gemaakte afspraken die daaruit voortkomen. De mailbox hoeft niet gedeeld te worden. De agenda wel, zodat ik in de agenda kan kijken wanneer een optreden heeft plaatsgevonden. De factuur wordt na het optreden aangemaakt en verstuurd. Daarnaast krijg ik maandelijks een uitdraai van de bankgegevens, zodat ik de ontvangen betalingen kan registreren en de nodige acties kan uitzetten mocht de betalingstermijn verstreken zijn.

Tijdens onze maandelijkse meeting kom ik naar je toe en nemen we samen de post door. We bespreken de stand van zaken en aan de acties die daaruit voortkomen hangen we een deadline. De inkoopfacturen agenderen we in je “internetbankieren” app op de datum waarop het uiterlijk betaald moet worden. Ik neem al de verzamelde bonnen en de relevante stukken die je via de post hebt ontvangen mee. Ik zorg voor archivering in de map en zorg voor de invoering van de gegevens in de administratie tool. Daarnaast bespreken we altijd de voortgang van lopende acties en toetsen we maandelijks of de ondersteuning die je krijgt vanuit Assistant@Work nog toereikend is of dat er taken kunnen wegvallen of juist toegevoegd moeten worden.

We werken samen in een online administratie tool. Dit kan MoneyBird zijn, ik zal dan zorgen voor een abonnement, of in de tool die jij al gebruikt. In dat geval zal ik toegang krijgen tot jouw online- omgeving. Gedurende de maand hebben we uiteraard contact indien nodig, via FaceTime, Skype en/of app en mail.

Het Economy abonnement is een maandelijks abonnement, maar wordt op kwartaalbasis uitgevoerd. Ondersteuning wordt gegeven bij de BTW aangifte 1x per kwartaal. Ik ga langs bij de klant en neem de post mee en we bespreken de laatste versie van de administratie tool die gebruikt is. Ik verzorg de inkoopfacturen en de bonnen, de klant heeft de eigen facturering verzorgd en de inkoopfacturen zelf betaald. Aanleveren van de gestandaardiseerde tabbladen.

  • Ondersteuning BTW-aangiften
  • Kwartaal meeting bij jou
  • Archiveren post
  • Invoer van gegevens in administratie tool
  • Contact via Facetime, Skype of anders indien noodzakelijk
zzp-05

Binnen het Economy Abonnement wordt de ondersteuning rondom de BTW-aangiften ingericht. Eens per kwartaal, direct na afloop van een kwartaal kom ik langs om alle spullen op te halen die relevant zijn voor de komende aangifte.

Ik neem al de verzamelde bonnen en de relevante stukken die je via de post hebt ontvangen mee. Ik zorg voor archivering in de map en zorg voor de invoering van de gegevens in de administratie tool. Daarnaast bespreken we altijd de voortgang van lopende acties en toetsen we maandelijks of de ondersteuning die je krijgt vanuit Assistant@Work nog toereikend is of dat er taken kunnen wegvallen of juist toegevoegd moeten worden.

De administratie wordt bijgehouden in een online administratietool. Ik werk met MoneyBird, ik zal zorgen voor een abonnement zodat we makkelijk de administratie kunnen delen. De kosten voor het abonnement van MoneyBird zijn bij dit abonnement exclusief. Uiteraard hebben we tijdens een kwartaal contact indien nodig. Dit kan via FaceTime, Skype en/of app en mail.

Start typing and press Enter to search

WhatsApp Chat met ons...